Pracownik – asystent Kierownika działu Serwisu, Handlu i Logistyki

Opis stanowiska:

  • pomoc przy bieżącej organizacji i administracji pracy działu ,
  • zarządzanie kalendarzem serwisowym,
  • przygotowywanie pism, ofert serwisowych, podstawowych analiz i zestawień,
  • zamawianie elementów i części serwisowych,
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem,
  • ciągła współpraca z pracownikami serwisu,
  • prowadzenie rozliczeń za usługi serwisowe,

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • chęć pracy w biurze,
  • samodzielność, dociekliwość, umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych,
  • wykształcenie – średnie lub wyższe techniczne, (kierunek elektryczny lub automatyka mile widziane),
  • umiejętność i chęć pracy w zespole,
  • komunikatywność.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.